viernes, 24 de julio de 2015

NO TENIM DINERS?




M'agradaria que féssiu una ullada a un article del diari CONTRAPUNT:


Ja se que no és un tema d'animals però potser si que és una animalada.

M'he posat  a fer números amb les dades que apareixen a l'article i em surt que per tenir els 25 representants electes del nostre poble al nostre consistori hem de pagar 928.884  €/any. 

Així fent a grans trets i repartint "democraticament" surten uns 37.155'36 €/any a pagar per cada regidor.

I si comptem pels quatre anys que els hem triat ens surt, sense comptar futurs increments, per uns 3.715.536 €.

Si, si quasi 4 milions d'euros. 

I ara comparem.

A Vallès Natura ens anem sortint amb els diners de les nostres butxaques particulars i amb els diners de les guardioles on recollim donatius particulars.

Obrim una guardiola cada 2 o 3 mesos i dins hi ha entre 200 i 300 €. Va!, anem a llençar la casa per la finestra i pensem que cada 2 mesos recollim 300 €. Tot un luxe!

Per recollir el milió d'euros aproximat que ens costen els nostres regidors durant un any nosaltres hauriem d'omplir unes...... 3.333 guardioles !

I tardariem 6.666 mesos en fer-ho!  Més de 555 anys!  Més de cinc segles!

O sigui que si un servidor hagués començat a posar guardioles amb els Reyes Catolicos, Isabel i Fernando, tanto monta, monta tanto, ara estariem a punt a punt de recollir el que les nostres perles de la política ens costen en un any.

Amb el vostre permís m'ha agafat un mal de panxa brutal. Ho sento però tinc la sensació de ser molt, molt gilipolles. Vaig a fer més guardioles que no arribo!